torsdag den 11. juni 2009

Spillede en drabelig fodboldkamp i aftes...


Ja, der stod jeg - midt i lydinfernoet og høje pige hvin - der var ikke meget mere end et par omgange tilbage på uret inden kampen var færdig...

Mit hold var bagud med 1-0 - så der skulle til at ske noget, men hvad skulle jeg dog finde på?

Jo, jeg begyndte at drible henimod den nærmeste modspiller - og da jeg var næsten derhenne, så fik jeg lobbet bolden over og fik den flugtet i mål - uden chance for målvogteren - 1-1! Hvilken forløsning...

De andre gav op, og nu skulle jeg passe på i forsvaret - de fik skudt, men jeg fik den blokeret - og så gik det vilde kontaløb - for tænk hvis jeg kunne vende et truende nederlag til en sejr... målvogteren kom ud imod mig - og der var ikke meget plads... men jeg tog chancen... lobbede... og den gik i mål!

2-1! og så var kampen færdig!

Jeg havde vundet kampen for mit hold med to vigtig scoringer! Fedt!

Men det kræver så at min datter og hendes veninde, som jeg spillede imod vil have en revance idag :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar