tirsdag den 26. maj 2009

Aftensmad : Taco skaller med fyld :D


Ja, nu skrev jeg tidligere at min datter og jeg havde været til fodboldtræning - og vi var så heldige at min kone havde lavet mad, da vi kom hjem - så straks vi havde fået klædt om, så kunne vi sætte os til bordet - og dagens ret var:
Taco skaller med fyld :D

Det er jo en fantastisk ret - godt krydret oksekød, salat, tomat, agurk, ærter, majs, rød og grøn peber - og så havde min kone fundet på at lave en omgang nudler til - det kan klart anbefales som ekstra fyld :D

Der var selvfølgeig også både dressing, creme fraice og taco sovs til - så det var en helt perfekt aftensmad :D

Eneste problem med den slags mad? Ja, det er at jeg nu sidder her med ondt i maven, fordi jeg har fået spist alt for meget...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar