fredag den 8. maj 2009

Slankepiller i fri handel - er det nu også en god ide?


Ja, efter slankepillen Alli er kommet i fri handel i Danmark, så er jeg sikker på at det kommer til at gå galt...

Måske er jeg lidt pessimistisk i min tilgang til det - men det er nu engang min mening...

Jeg tror at folk mange steder vil gå lidt amok i noget, som nærmest kan minde om en rus for at få købt en masse af disse piller - for vi hører jo gang på gang at danskerne er mere og mere overvægtige... og så ser folk muligheden for en smutvej ved attage en pille...

Jeg er helt sikker på at der vil være mange tilfælde, hvor folk er blevet syge af at tage for mange piller - i håbet om at det kan komme til at gå endnu hurtigere med at tabe sig...

Så jeg kunne godt ønske at pillen var knap så "frigivet" - og at der skulle en læges vurdering med ind over, før folk bare kaster sig ud i det store pilleforbrug...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar