onsdag den 6. maj 2009

Skal være handymand idag...


Ja, det er ikke noget jeg ellers plejer at være i så stor stil - men det er ikke desto mindre hvad jeg har planlagt at jeg skal være lidt senere i aften...

Og hvad er det monstro så jeg har planlagt at jeg vil lave?

Jo, jeg skal have hængt en hylde op til vores projektor i vores film og spillerum...

Men hylden skal ikke bare være til projektoren, den skal være stor nok, til at der kan stå en bærbar computer ved siden af den - og så skal jeg have lavet det således at jeg har en stikdåse med fire udtag til at ligge på hylden - så jeg hele tiden har strøm til de ting jeg placerer på hylden - så jeg har været ude for at købe mig en hylde, nogle hyldeknægte og et stykke kabelbakke.

Så jeg skal være handyman idag :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar