søndag den 10. maj 2009

Ny forskning: Kaffe smadrer hjernen


Ja, jeg var lige på rundtur til diverse nyhedssider på nettet og på www.bt.dk fandt jeg ovenstående overskrift...

Lidt tankevækkende at kaffe kan smadre folks hjerner - for jeg kender rigtig mange folk, som ikke kan fungere - hverken når de har fri - eller når de er på arbejde - medmindre de får mindst en kop kaffe i timen...

Selv har jeg aldrig lært at drikke kaffe - så når engang alle kaffedrikkere har smadret deres hjerner og ligger som grøntsager, så skal jeg gøre mit bedste, for at passe og pleje jer :D

Men det kan selvfølgelig være noget andet, når man ikke lever udelukkende af kaffe - heldigvis får mine kollegaer, venner og bekendte meget andet end kaffe i løbet af en normal dag - så det hjælper måske lidt...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar