tirsdag den 26. maj 2009

Har været et smut til fodboldtræning med min datter


Ja, har først på aftenen har jeg været et smut til fodboldtræning sammen med min datter.

Egentlig var det meningen at hun bare skulle afleveres derovre klokken 17.00 og så hentes igen klokken 18.00... men da vi kom derover blev jeg straks shanghajet af pigernes træner - hans to hjælpere kunne ikke komme idag, så han ville høre om ikke jeg havde lyst til at hjælpe ham med at holde styr på alle pigerne - de var 20 stk. til træning idag - og det indvilligede jeg så i - det er jo faktisk sjovt, når det kommer til stykket :D

Så det er ikke kun min datter, der har fået trænet fodbold idag - jeg har også selv fået trænet lidt - og fik øvet skud på mål, afleveringer, indkast og hjørnespark med den del af pigerne jeg havde fået ansvaret for - og de sagde at jeg var en god træner - så det tror jeg på :D

Og så har jeg sagt til træneren at har han brug for hjælp en anden gang, så skal han bare sige til :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar