onsdag den 27. maj 2009

Ja, i aften er det mig, som har lavet aftensmad :D


Ja, her hjemme hos os plejer det at være min kone, som står får aftensmaden - ikke fordi vi har de helt store opdelinger med hensyn til arbejdet herhjemme - men hun kan rigtig godt lide at lave mad - og hun er rigtig god til det :D

Min kone skulle til møde på hendes arbejde fra klokken 17.00 til klokken 19.00 - så alternativerne var at vi skulle spise inden hun skulle afsted - eller min datter og jeg skulle finde på noget imens hun var til møde - eller hun skulle lave mad efter mødet - eller jeg skulle kaste mig over gryderne - og det blev den sidste løsning jeg valgte :D

Hvad har jeg så serveret for familien her til aftenen?

Jo, jeg har lavet en ret med hjælp fra Knorr - en ret der hdder Chicken Curry - kyllingstykker marineret i karry og så blev der kogt ris til - og så blev det hele kogt sammen i en karry sauce til sidst... det smagte rigtig godt - og det syntes resten af familien også :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar