tirsdag den 19. maj 2009

Rulleskøjteløb?


Ja, nu har jeg jo nogle gange skrevet om at jeg er kommet godt igang med at cykle - både på kondicyklen og på den rigtige cykel - og det er rigtig rart - det giver mig mere energi i det daglige og så kan jeg også mærke at min form bliver bedre og bedre, så det er efterhånden knapt så hårdt at cykle :D

Førhen har jeg ikke været så god til at få luftet hverken den ene eller den anden slags cykel - førhen har det primært været rulleskøjterne, der kom i brug, når jeg skulle ud for at have lidt frisk luft...

Jeg har ikke været afsted ret meget på rulleskøjter endnu i år - men har da planer om at det skal blive til mange flere ture - og gerne med en rimelig frekvens og hyppighed, så det også kan mærkes... så måske skal vi tage rulleskøjter med på vores Kristi Himmelfarts ferie...

Det må jeg lige have vednt med familien...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar