onsdag den 13. maj 2009

Fodbold skal ses på stadion!


Ja, det er en overbevisning jeg helt klart har - det er fint nok at man kan se de fleste kampe på tv - men man får nu den bedste oplevelse ved at tage på stadion for at se kampen :D

Jeg holder jo, som mange af jer har gættet, til på Vejle Stadion - og jeg hiver gerne så mange folk som muligt med på stadion - til kampen i aften har jeg fået en bunke fribilletter - så jeg har hevet seks kollegaer og fire mænd til andre kollegaer med til aftenens kamp... hvad skulle de give for det? Lysten til at se fodbold - og så har jeg sagt at de helst skulle møde op i røde trøjer eller jakker - så man kan se hvem de holder med :D

Og der er jo masser af superligakampe rundt om i landet i aften - så op af sofaen og afsted til stadion med jer :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar