søndag den 17. maj 2009

En kort arbejdsuge i vente...


Ja, når du det er Kristi Himmelfarts dag på torsdag - så har jeg også taget fri på fredag - da både min kone og min datter også har fri - så det er en kort arbejdsuge vi går ind til i denne uge - og det er rart nok med en kort uge i ny og næ :D

Dagene i ugen skal nok komme til at gå hurtigt - jeg har et par møder imorgen, som nok skal være spændende - da det er udviklingsmøder - altså hvir vi sidder sammen en flok og udvikler nye ting i fællesskab :D

Mandag aften skal jeg selvfølgelig se FC Nordsjælland - Vejle Boldklub i fjernsynet - tirsdag skal jeg efter arbejde først ud for at spille badminton og derefter skal jeg ud for at se håndbold - de lokale helte fra VBHK tager imod Bjerringbro-Silkeborg i pokalturneringen...

Og onsdag skal der ikke ske så meget - men det er sidste dag før den lange weekend - så den dag skal nok også få ben at gå på :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar