mandag den 25. maj 2009

Hold i ryggen - eller nærmere skulderen...


Ja, da jeg vågnede her til morgen var jeg øm i min venstre skulder - men tænkte at hvis jeg nu tog mig et godt langt og varmt bad, så skulle den nok blive fuld funktionel igen... og det gik egentlig også fint derhjemme, da jeg skulle gøre mig selv og min datter klar til at komme afsted på arbejde og i skole...

Men her i løbet af formiddagen er min skulder blevet mere og mere "hård" og ubevægelig... og nu har den låst sig helt fast... så under normale omstændigheder ville jeg nok være kørt hjem nu, for at kunne slappe af og få den plejet på den ene eller den anden måde... men har et par møder i løbet af eftermiddagen, som jeg ikke vil gå glip af...

Så jeg har været i firmaets medicinskab og har fundet nogle panodil - og så står jeg eftermiddagen igennem ved hjælp af dem - og må så udsætte min pleje til senere....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar