mandag den 18. maj 2009

Vil snart til at spille noget fodbold selv igen...


Ja, nu har jeg set mange, rigtg mange af Vejle Boldklubs kampe i denne sæson... jeg har faktisk kun misset en eneklt kamp - enten på stadion eller i fjernsynet... og jeg har set megen elendighed på banen - ikke kun fra Vejles side - men også fra mange af modstanderholdenes side...

Og det har da givet mig lysten til selv at spille fodbold igen - for alle kan åbenbart være med til at spille fodbold... og mit niveau er åbenbart ikke så mærkbart under så mange spillere fra superligaen... eller jo, det er det... men det er nu alligevel den åbenlyse mangel på niveau, som har fået mig til at overveje at pudse de gamle støvler af, og finde dem frem igen... og nej, jeg regner ikke med at skulle forstærke nogen hold i nogen højere rækker - satser nok på serie 5 eller 6...

Men fodbold - det vil jeg gerne til at spille selv igen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar