tirsdag den 12. maj 2009

Kom til at skære hovedet af sin kone


Ja, denne overskrift fandt jeg på www.ekstrabladet.dk - og det var da en overskrift, som var så spændende at jeg ikke kunne lade være med at læse hvad det drejede sig om...

Det viste sig at det var en amerikansk mand, som var kommet til at skære sin kone i halsen med en motorsav - imens de i fællesskab var ved at fælde et træ...

Hvordan "kommer man til" at skære nogen i halsen med en motorsav?

Og hvordan forklarer man den overfor forsikringsselskabet? "Ja, jeg stod og svingede motorsaven... og så var hendes nakke pludselig i vejen..."

Ja, personligt er jeg glad for at jeg ikke skal forklare den sag... men jeg ville nok heller aldrig komme til at stå i den situation - ligesom de fleste af os vel næppe vil...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar