mandag den 18. maj 2009

Hvad skal der ske imorgen?


Ja, imorgen er det jo tirsdag - og det er også den anden sidste arbejdsdag i denne uge...

Tirsdag er jo dagen hvor jeg plejer at spille badminton - og det er det planen at jeg også skal imorgen - medmindre der kommer noget på tværs...

Tirsdag efter badminton skal jeg med min datter til fodboldtræning - så jeg håber da at det vil holde tørvejr imorgen eftermiddag - for der er ikke meget sjovt ved at stå i regnvejr og se på børn træne fodbold i en time...

Når fodbolden er færdig, så skal vi sikkert have noget aftensmad - og det kunne nemt blive af den hurtige slags - for imorgen aften skal vi også til håndbold, de lokale helte fra Vejle Bredballe HK spiller pokalkamp hjemme imod Bjerringbro-Silkeborg fra håndboldligaen - og der er vi selvfølgelig også på plads!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar