mandag den 18. maj 2009

Facebook - også hvis man skal betale?


Ja, der har længe været masser rygter om dette mange steder på nettet - men indtil videre er der ikke kommet noget reelt fra selve facebook - kun rygter fra brugere - og en frygtelig masse grupper på facebook... måske nogle af dem er oprettet af facebook selv, for at undersøge folks holdning til dette...

Hvad vil jeg selv gøre hvis det bliver en betalingsside? Ja, det er såre enkelt - så vil jeg ikke være på facebook mere - og hvis det pludselig bliver en betalingsside, så regner jeg da bestemt med at der kommer en eller anden form for mulighed, hvr man kan få facebook til at slette alle ens oplysninger helt - og ikke som nu, hvor facebook beholder dem i det uendelige - for det med at de har oplysningerne - det kan jeg godt gå med til, når det er gratis - men ikke hvis der skal betales for det...

Men i bund og grund tror jeg ikke at vi kommer til at opleve at facebook kommer til at koste penge - i det mindste ikke for alle - der vil maksimalt blive en differentialisering af brugerne... men jeg tror nærmere at der vil komme flere reklamer - og så vil det forblive gratis...

Men hvad der reelt sker, det kan kun tiden vise...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar