søndag den 17. maj 2009

Jeg er faldet i igen... har drukket cola idag...


Ja, nu har jeg ellers holdt mig fra at drikke cola længe - siden påske har jeg ikke drukket cola...

Det har været hårdt - men mest i starten - hvor jeg nærmest har haft abstinenser - regulære rysteture... men efterhånden er det gådet meget fint uden at få cola indenbords...

Men så idag har jeg fået en cola - og hvorfor nu det vil nogen af jer nok spørge? Og det var godt vil andre sikkert sige :D

Jo, jeg har haft helt vildt ondt i min mave idag - og har prøvet alt muligt for at få det til at blive bedre - og så kom jeg i tanke om at cola plejer at kunne kurere den slags - så jeg fik hentet mig en cola på tanken og fik drukket den... og en times tid senere - ja, så havde min mave det mærkbart bedre - og nu her mærker jeg ikke noget til mine mavesmerter længere...

Så jeg har nu revurderet min "ingen cola" strategi - og valgt at det er okay med cola, hvis det er af "medicinske" grunde...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar