tirsdag den 5. maj 2009

Konfirmationer...


Ja, sad og snakkede med en gammel kammerat fra folkeskoletiden i aftes - og vi kom til at snakke om at det var lidt vildt at tænke på - at det i år er 17 år siden vi blev konfirmerede... der er godt nok sket meget siden da - både med konfirmandernes fysiske fremtoning, gaverne og alt der er omkring denne store dag...

Jeg har været til konfirmation to gange i år - og en enkelt gang sidste år... og en ting, som har slpet mig er hvr små konfirmanderne er... da jeg blev konfirmeret var jeg 1,90 m høj - og nu har jeg da ikke lige målt de nye konfirmander, men det ser på mig ud til at de max er 1,80 m høje...

gaverne har også ændret sig - jeg kan huke at min største gave var et stereoanlæg med cd-afspiller - det var en meget stor gave.... idag bliver de unge mennesker nærmest skuffede, hvis ikke de får PS3, WII, Fladskærms TV, digital kamera og meget mere på en gang...

Så der er sket en del ændringer...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar