onsdag den 27. maj 2009

Opladning til Champions League finalen


Ja, som jeg skrev tidligere, så glæder jeg mig til Champions League finalen i aften... og tidligere har jeg skrevet lidt omkring hvilke former for opladning jeg bruger til når jeg skal ud for at se Vejle boldklubs kampe - og jeg har selvfølgelig også lidt ritualer i forbindelse med Champions League kampe i fjernsynet - eller det er nok mere generelt for alle fodboldkampe jeg ser i fjernsynet...

Jeg skal helst have spillet lidt fodbold på vores Playstation inden jeg skal se fodbold i fjernsynet - det er som udgangspunkt ligemeget hvilket spil - men det ender som regel med at være FIFA Street jeg får spillet... og så skal jeg også helst have cyklet omkring 15-20 km på kondicyklen - så jeg ikke sidder og får dårlig samvittighed over at sidde med chips osv. og se andre røre sig...

Ja, det er vel ret beset min opladning til den slags kampe...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar