søndag den 10. maj 2009

Mors dag


Ja, så blev det anden søndag i maj måned - og det vil så sige at det er mors dag :D

Så i morges da min datter syntes vi skulle op - ja, så lod jeg min kone sove videre - og så kørte vi ud for at hente morgenbrød - så vi kunne holde mors dags morgen :D

Så det blev til det store morgenbord med rundstykker, blødkogte æg, pølser, bacon, juice og kaffe :D

Og min datter syntes at det var helt fantastisk at være med til at lave en god mors dag for hendes mor :D

Og efter maden kom hun hen til mig og spurgte om ikke vi kunne køre ud og købe en blomst til hende også - så det gjorde vi :D

I samme ombæring købte vi også blomster til både mormor og bedstemor - så dem har vi også været ude for at aflevere idag - til stor glæde :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar