torsdag den 28. maj 2009

Opsamling: Champions League Finalen


Ja, nu skrev jeg jo en del om Champions League finalen inden den blev spillet igår - så jeg vil da også lige runde den lidt her...

Personligt syntes jeg det var det helt rigtig hold der vandt - og i kampen viste Barcelona også at de vile vinde mere end Manchester United ville... Barcelona var på forhånd gjort til underdogs da der var flere skader og folk, som knapt var kommet sig over deres skader... men bortset fra Ronaldos forsøg i starten af kampen - hvoraf mange af dem var rigtig gode forsøg...

Men i det store hele var det Barcelona der sad på kampen og en spiller som Puyol viste virkelig sin høje klass - og var i mine øjne kampens spiller.

Og jeg ser allerede fram til næste års champions league :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar