torsdag den 7. maj 2009

Mit "handyman"-projekt lykkedes uden skader :D


Ja, nu skrev jeg jo at jeg skulle være handyman igår... og jeg fik både målt ud, tegnet op, savet, boret, målt igen og skruet op... og jeg fik hverken lavet skader på min fine nye hylde, på væggen hvor den nu er hængt op, på andet inventar, familien eller mig selv...

Hylden hænger rigtig fint - og den er i water på alle leder :D

Jeg fik også sat et stykke kabelbakke op på væggen, bekken går op til et hul i det ene hjørne af hylden, så jeg kan få alle mine ledninger gemt mest muligt af vejen... så i eftermiddag står den på lidt elektrikerarbejde med at få ordnet strømdelen til min hylde - så jeg har en stikdåse på hylden til at tilslutte projektoren og evt. en bærbar eller andet, som man kunne finde på at ville have strøm til...

Så måske er jeg ikke udlært håndværker - men mener da at jeg snart må have fortjent merit på det område :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar