lørdag den 16. maj 2009

SønderjyskE - OB - en kamp OB skal vinde!


Ja, nu plejer jeg jo ikke at holde med OB - den slags har jeg folk til :D

Men i dagens kamp - som spilles klokken 17.00 idag på Haderslev Stadion - imellem SønderjyskE og OB - så holder jeg helt klart med OB - og det har jeg en god forklaring på :D

SønderjyskE er jo holdet, som Vejle Boldklub skal indhente på den rigtige side af nedrykningsstregen... inden denne rundes kampe har SønderjyskE tre point mere end Vejle Boldklub - og SønderjyskEs målscore lyder på: 27-53 - og Vejle Boldklubs målscore lyder på: 25-51 - så målforskellen er helt ens - så med et SønderjyskE nederlag og fuld gevinst til Vejle Boldklub mandag aften over FC Nordsjælland, så vil Vejle Boldklub overhale SønderjyskE pga bedre målscore - og det er nok til mig :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar