mandag den 25. maj 2009

Nedrykning... og hvad så?


Ja, nu har jeg mange gange herinde ytret min kærlighed til Vejle Boldklub - og derfor skal jeg da heller ikke lægge skjul på at det ærgrer mig at Vejle Boldklub igår med nederlaget til Randers FC på 3-2 endegyldigt er rykket ud af superligaen... og næste år står den så på fodbold i 1. division istedet for...

Ret beset har Vejle Boldklubs spillere ikke præsteret hvad de skulle - og kunne - i denne sæson - så det er jo ret selvforskyldt - men derfor er det stadig rigtig ærgeligt - for godt nok er der mange som ynder at synge "Fodbold er sjovere i 1. division" - men det syntes jeg ikke - syntes bestemt at Parken er sjovere end Lerpytter stadion... men sådan er vi jo så forskellige...

En ting er dog sikkert - jeg vil stadig være at finde til Vejle Boldklubs kampe - også i 1. division!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar