tirsdag den 19. maj 2009

Frokosten idag: Kylling i karry :D


Ja, vi har jo kantine her i firmaet - og de laver tit rigtig god mad - desværre laver de også indimellem noget rigtig dårligt mad - eller det er i det mindste hvad jeg personligt syntes - der skal nok være mange andre, som syntes at det mad jeg ikke bryder mig om er ganske fantastisk...

Men idag står menuen på "Kylling i karry" - med dertil hørende løse ris og den store salatbar - og det er en menu, som jeg sætter stor pris på :D

Så inden længe, når jeg skal til frokost, så er det med forventningen om noget godt på tallerkenen :D

Jeg kan rigtig godt lide kylling i karry - men får aldrig taget mig sammen til at lave det der hjemme - og det er egentlig ærgeligt - for både min datter og min kone syntes også rigtig godt om det :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar