onsdag den 6. maj 2009

Hvad fa..en er månedens bil?


Ja, jeg kørte fodbi Økolariet i Vejle - altså forbi - var ikke inde for at kigge - og kunne fra min bil se at der på forpladsen stod en bil parkeret - og jeg nåede at se et skilt, hvorpå der stod "månedens bil"... hvad fa..en er nu det for noget? Skal Økolariet nu til at sælge biler?

Jeg har været på Økolariet masser af gange - men har aldrig set bilen før - så den må være meget nyopsat...

Jeg har så lige været omkring Økolariets hjemmeside - www.okolariet.dk - og derinde kunne jeg læse at det er et nyt tiltag i månederne maj til og med september, hvor forskellige bilfabrikanter hver måned får lov til at udstille en bil på forpladsen...

Månedens bil i maj er iøvrigt en: Toyota Prius - Hybrid bil

Ingen kommentarer:

Send en kommentar