tirsdag den 26. maj 2009

Heineken.dk - nyt design


Ja, nu har jeg som fast fodbold tilhænger - og fodbold seer set rigtig mange fodboldkampe både på stadion og i fjernsynet... og her har jeg mange gange stødt på Heineken øllen - en fremragende øl i øvrigt - og jeg har førhen tit været omkring deres hjemmeside, for at følge op på reklamer og konkurrencer, som jeg typisk har hørt om via tv dækningen af især Champions League...

Men nu har jeg lige været forbi siden idag - og det er med et helt nyt design - og jeg syntes at det ser rigtig godt ud :D

Det må ret beset være svært for web-designere at finde på nye ting hele tiden - men det er nu heller ikke fordi de fra Heinekens side har fundet på så meget nyt - men sammenhængen passer bare så godt sammen - så jeg syntes da bestemt at de skal beholde det design de netop har lanceret :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar