onsdag den 27. maj 2009

Jeg er kommet til at høre lokalradio idag...


Ja, jeg kom til at tænde for radion på vores værksted her i firmaet... og det skulle jeg aldrig have gjort... den var indstillet på lokal radioen... og den plejer jeg aldrig at høre... og nu kan jeg pludselig huske hvorfor...

Musikken er egentlig ganske god - og det er lidt ældre musik, så det er noget man som udgangspunkt kender - så den del er fint nok...

Men så var der pause i musikken...

Så kom der en række reklamer - den ene mere håbløs end den anden - alle forsøgt gjort sjove med lydeffekter og dialogen... men i min verden lykkedes det ikke...

Nu kunne det da ikke blive værre...

Men jo, det kunne det... for så startede studie værten med at snakke... og han kunne rigtig godt lide at høre sig selv... og han forsøgte ihærdigt at være sjov... men det lykkedes bestemt heller ikke for ham...

Så nu har jeg fået indstillet radion derovre på P3 - en radiokanal jeg bedre kan forholde mig til og holde ud at lytte til :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar