torsdag den 28. maj 2009

At nyde en fridag


Ja, jeg har haft fri idag - og det har jeg faktisk lige indtil på tirsdag - så det er en rigtig lang weekend jeg har i udsigt her :D

Og idag har jeg virkelig holdt fri på den gennemførte måde :D

Jeg fik min datter og min kone sendt afsted i skole og på arbejde her til morgen - og så tog jeg min dyne med ind i stuen - tændte for min bærbare computer og for fjernsynet - og så sad jeg og så serier i fjernsynet og spillede lidt computer :D

Da klokkn blev omkring 10.00 gik jeg ind for at spille lidt playstation - og fik spillet lidt FIFA 2009 og lidt Guitar Hero Metallica :D

Senere da det nærmede sg tiden, hvor min kone var på vej hjem fra arbejde, så fik jeg sammensat lidt forsinket frokost, så det kunne vi nyde sammen da hun kom hjem fra arbejde - det var rigtig hyggeligt :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar