mandag den 4. maj 2009

Kommer nok "aldrig" til at køre med cykelhjelm...


Ja, når nu jeg er igang med at skrive om mine cykelambitioner - så må jeg nok hellere lige fortælle lidt om hvorfor jeg ikke har en cykelhjelm....

Ja, det er ikke sikkert at det er de allerbedste argumenter, men det får mig ikke til at købe en cykelhjelm sådan lige med det samme...

Jeg syntes ikke at cykelhjelme virker praktiske - det virker tit som om folk kæmper en indædt kamp, for at få cykelhjemlmene til at sidde rigtigt...

Hvor skal jeg have mit headset, hvis jeg skal have en cykelhjelm på?

Ja, jeg er jo gammel nok til at huske skræmmebilledet med Poul Nyrup med cykelhjelm på... sådan har jeg ikke lige lyst til at blive husket...

Så som jeg startede med at nævne - så er det ikke de bedste argumenter, men de holder stadigvæk for mig :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar